Prema nedavnom istraživanju, većina ispitanika misli kako vizualni izrazi u porukama imaju veliko značenje: pokušavamo izraziti našu sreću ili ponekad osjećaje frustracije putem ovih sredstava.
U zoru čovječanstva, razumjeli smo jedni druge putem špiljskih crteža, a kasnije smo razvili govor kako bi to činili. Par tisuća godina kasnije dobili smo telefone, Internet; a zatim i iPhone, pametne telefone, i aplikacije za poruke. Ovih dana, možemo biti lijeni i umjesto pisanja poruke, radije odabiremo emotikone kako bismo izrazili ono što želimo reći. Uvijek možemo pronaći emotikon ili gif koji odgovara našem raspoloženju na Facebooku, Instagramu, ili drugim društvenim mrežama, jer možemo reći puno kroz vizualna sredstva, bez korištenja jedne jedine riječi.

Gif platforma pod nazivom Tenor je podijelila zanimljivo istraživanje proteklih dana koje je provedeno od strane Harris Poll-a, na 2,000 odraslih Amerikanaca. Rezultati navode kako 7 od 10 Amerikanaca koristi vizualne izraze tijekom razgovora. Datum objave ove ankete je pao na isti dan kada i 10-ta godišnjica prodaje prvog iPhonea, što vjerojatno uopće nije bila slučajnost – prisutnost pametnih telefona je promijenila puno u ovih proteklih 10 godina.

Još nekoliko zanimljivih podataka izašlo je iz ove ankete o korisnicima koji često koriste emotikone:
- Sedamdeset sedam posto vjeruje da ljudi kojima često šalju tekstualne/mobilne poruke bolje razumiju misli i osjećaje koje pokušavaju komunicirati kada koriste vizualne izraze, a ne samo riječi.
- 69 posto ima osjećaj da su više povezani s ljudima kojima često šalju tekstualne/mobilne poruke kada se izražavaju koristeći vizualne izraze kao dodatak riječima.
- 59 posto ugodnije je izraziti svoje emocije putem vizualnih izraza u porukama umjesto izražavanja u telefonskim razgovorima.
- Otprilike dva od tri korisnika vizualnih izraza (65%) ih koriste u tekstualnim/mobilnim porukama s drugima kako bi izrazili svoju osobnost ili emocije, a više od polovice ih koristi s namjerom kako bi razgovore učinili zabavnijima (56%) ili kako bi nasmijali osobu s kojom razgovaraju (51%).
- Među ženama koje koriste vizualne izraze kada pišu poruke, 54% njih to čini kako bi iskazale sreću – u usporedbi s 42% muškaraca.
- Većina ispitanika u dobnoj skupini od 18 – 44 godine koji koriste vizualne izraze vjeruje kako im GIF-ovi pomažu bolje izraziti emocije nego emotikoni ili riječi (oba 64%) u porukama. 3 od 5 ispitanika u dobnoj skupini od 18-44 godine (62%) očekuje kako će koristiti više GIF-ova u porukama u idućih 12 mjeseci nego sada.
Kako god bilo, vrlo lako se možete izgubiti u labirintu emotikona ovih dana. Možete ih koristiti u trenutcima kada se spremate reći ili napisati nešto neugodno, stoga umjesto izgovaranja, to prikazujete vizualnim sredstvima. Nema problema, imamo rješenje za vas. Uz pomoć igre ‘pogodi emotikon’, možete postati stručnjak za emotikone u par sati, sve što morate učiniti je – igrati. Pažnja, zarazna igra na drugom kraju poveznice!
Izvor: Apple World Today