imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Budućnost je ovdje!

Apple je predstavio iPhone X

Trošimo dvostruko više na mobilne igre nego na igre za konzole

Trošimo dvostruko više na mobilne igre nego na igre za konzole


2016. godina je godina mobilnih igara, prema zajedničkom izvještaju tvrtki IDC i App Annie, a Pokemon GO je ovom dijelu industrije dao ogroman skok. Uspjeh AR i VR igara je nedvojben, pa ih možemo očekivati sve više.

Viši potpredsjednik istraživanja tvrtke App Annie, Danielle Levitas, izjavio je kako je 2016. bila najbolja godina do sada za industriju mobilnih igara: korisnici su potrošili gotovo 25% na igre nego godinu prije. Tvrtka predviđa kako će se AR i VR igre naglo proširiti, a mobilna platforma će nastaviti donositi najveće prihode.

Trošimo dvostruko više na mobilne igre nego na igre za konzole

Oko 35% aplikacija na App Storeu i Google Playu su igre, što je zanimljivo, jer one donose oko 80% prihoda na obje usluge. Obje analitičke tvrtke zaključile su kako korisnici definitivno više novca troše u App Storeu, iako nisu objavile točne brojke. Kina i Japan igraju veliku ulogu u nevjerojatnom uspjehu mobilnih igara, jer ludilo za igrama traje već desetljećima u tim zemljama, a mobilne igre nisu iznimka. Primjerice, iOS igre Fantasy Westward Journey i Pokemon GO ostvarili su gotovo milijardu dolara prihoda.

Zahvaljujući boljoj ponudi AR igara, oko 24 milijuna Amerikanaca je igralo igre koje koriste ovu tehnologiju. Rezultati su mjereni do rujna 2016. godine. 56% igrača bilo je ispod 25 godina starosti. VR igre nisu ostvarile tako dobar rezultat: samo 4,5 milijuna Amerikanaca je igralo ovakve igre u istom periodu, a postotak starijih igrača je veći u njihovom slučaju. 56% ispitanika bili su muškarci, dok je 46% igralo igre više od 15 sati tjedno. Najviše se trošilo na igre: prosječni ispitanik potrošio je 42% više na mobilne igre nego što je bio prosjek sveukupne potrošnje na igre u Q3 kvartalu.

Izvor: Apple World Today

Apple Inc. (AAPL)

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple Watch-a.