00_three_things_that_could_make_the_watch_better_cover

Tri male stvari koje bi mogle učiniti Apple Watch boljim

#Vijesti
2017. 04. 12.

Imamo samo nejasne glasine o sljedećem modelu Apple Watcha i uopće ne znamo što će sve sljedeća serija u stanju učiniti. Međutim, imamo kolekciju stvari koje bi voljeli ako bi ih Apple uklopio, ne samo u nove, već i u stare modele.

Ako ste koristili Apple Watch od prvog dana, možda ćete suosjećati s ovim popisom značajki koji smo prikupili. Ovo su samo neke od malih funkcija koje nisu toliko teške za uklopiti, ali bi vjerojatno činile život lakšim i ugodnijim za mnoge kada bi postojale.

Dan Odmora

Jedna od najvažnijih stvari koju bi Apple Watch mogao poboljšati je fitness aplikacija. Odlična je motivacija postići maksimum prstenja na Activity aplikaciji, ali jedna vrlo važna opcija nedostaje, a to je dan odmora. Ako redovno vježbate, znate da moraju biti dani u kojima ćete se odmoriti, tako da se vaše tijelo može opustiti i pripremiti za još jedan dan ispunjen aktivnostima. Međutim, Apple Watch to uopće ne uzima u obzir. Bez obzira na to koliko ste naporno vježbali u proteklih šest dana, ako uzmete dan odmora u nedjelju naprimjer, Apple Watch će vam nemilosrdno oduzeti značku za Savršeni tjedan ili Savršeni mjesec.

Zaista bi trebala postojati postavka gdje možemo dodati koliko dana u tjednu bi željeli vježbati i kada će biti naš dan odmora, kako bi nas Apple Watch mogao motivirati u skladu s time, automatski postavljajući kalorijski cilj tako da odgovara novim postavkama. Jedini način na koji trenutno možete postaviti vaš kalorijski cilj tako da se prilagođava danu odmora je postavljanje puno nižeg cilja, tako da možete ispuniti cilj za taj tan čak i ako ne vježbate.

01_three_things_that_could_make_the_watch_better

Stalno pozadinsko osvjetljenje

Sljedeća mala, ali odlična opcija je također povezana s vježbanjem. Bilo bi dobro kada bi postojala postavka gdje bi mogli omogućiti da pozadinsko osvjetljenje uvijek bude uključeno dok vježbamo. Senzori Apple Watcha rade jako dobro: ako podignete ruku, zaslon se uključuje. Ipak, postoji mala odgoda između te dvije akcije, što nije toliko veliki problem tijekom normalnog dana, ali može biti vrlo naporno kada ne možete jednostavno pogledati na zaslon dok vježbate. Podizanje ruke da pogledate na sat nije jednostavan zadatak kada vježbate s utezima od 20 kilograma. Baterija bi izdržala stalno uključen zaslon za vrijeme 30-to minutnog ili jednosatnog treninga, kako bi mogli pratiti svoj puls, ili kako bi provjerili kada je minuta istekla tijekom intervala.

02_three_things_that_could_make_the_watch_better

Više postignuća. Čak i više od toga!

Oni koji koriste svakodnevno koriste Apple Watch znaju da su dostupna postignuća postala dosadna. Dobivate ista postignuća iznova i iznova. Move streak, savršeni dan, tjedan, mjesec – ova postignuća se ponavljaju posljednje dvije godine. Jedina nova postignuća koja su dodana u dvije godine su ona za Dan Zahvalnosti i Novu Godinu. Apple bi lako mogao dodati nova postignuća sa svakim ažuriranjem softvera i time motivirati vlasnike Apple Watcha da ih nabave. Naprimjer: svakodnevno ste hodali 10 kilometara cijeli tjedan. Prehodali ste 20 km, 30 km, itd. Trčali ste polu-maraton. Trčali ste maraton. Vježbali ste pet dana u tjednu. Radili ste tri različite vrste vježbi tijekom tjedna. Bili ste bolji od vaših prijatelja ovaj tjedan. I tako se popis nastavlja dalje i mogućnosti su beskrajne. Stvarno ne znamo što radi osoba u Cupertinu koja je zadužena za postignuća.

03_three_things_that_could_make_the_watch_better

Ovo bi bili najbolji dodatci Activity aplikaciji. Možemo se samo nadati da će Appleovi developeri čuti naše želje, jer zaista nije toliko teško dodati aplikaciji ove opcije. Mogli bismo nastaviti sa stvarima poput toga kako bi Apple Watch trebao biti tanji (a ne deblji), kako bi baterija trebala trajati dulje, trebalo bi biti novo lice sata, ili kako bi trebao biti brži, itd., ali iskreno, funkcije opisane gore bi bile više dobrodošle od bilo koje nove značajke.

Komentiraj