imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

The Escapist 2: Pocket Breakout – Nikad dosta bijega


Tema bježanja zatvorenika je iznimno uzbuđujuća mnogim ljudima, pomislite samo na sve filmove koji se bave njome. Naravno, ovaj ogromni interes je inspirirao i industriju igara, a sada možete uživati u najnovijem komadu escape žanra na mobilnim telefonima.

Team 17, koji bi vam mogao biti poznat kao tim koji se nalazi iza Worms serijala je u suradnji s Mouldy Toof Studios objavio igru The Escapist 2015. godine, u kojoj smo morali pobjeći iz jedinstveno strukturiranih zatvora. Igra je bila prilično uspješna, stoga su joj programeri odlučili dati nastavak dvije godine kasnije, The Escapist 2, koja je na kraju dobila i mobilnu verziju. Igra je dobila nastavak Pocket Breakout i praktički je identična originalnoj igri, samo smo morali zaboraviti na par poznatih razina.

U trenutnoj igri, moramo pobjeći iz 5 različitih kaznionica u različitim razinama. Stil je tzv. pješčanik, točnije osim uvodnog djela nema daljnjih uputa, tako da je potpuno na nama kako ćemo ponovno doći do slobode. Sve razine predstavljaju različite teme (npr. kaznena kolonija u pustinji, logor za ratne zarobljenike, tajne vojne postaje), ali glavni cilj je otprilike isti: moramo otkriti koje su slabosti tih kompleksa i besramno zloupotrijebiti to znanje. Očito, kako bismo došli do spomenutog znanja, rad i kreativnost su neizbježni faktori, stoga je ova igra prije svega namijenjena onima koji željno posvećuju vrijeme takvim zabavnim igrama.

Pješčanik ili ne, ponekad možemo pronaći pravila, budući da i dalje govorimo o zatvorima. Nespretno moramo obratiti pažnju da uvijek budemo prisutni u prozivci, na obrocima, tuširanju te da radimo posao, koji je određen za taj dan. Za planiranje bijega imamo vremena samo na pauzama, ili u ostatku dana – ako to učinimo drugačije, stražari bi mogli posumnjati da se nešto događa u pozadini i kazniti nas s palicom (u tim slučajevima idemo u privatnu ćeliju ili u ambulantu).

Možemo odabrati željene likove na početku svake razine, te je također moguće prilagoditi njihov izgled i imena. Unutar zatvora možemo ići na misije, a od novca koji dobijemo za njih možemo kupovati robu. Predmeti su važni, iako većinu njih moramo stvoriti sami uz pomoć sustava nalik Minecraftu. Na primjer, da bismo dobili lopatu, potrebne su tri različite stvari, a vjerojatno ćemo morati pokušati nekoliko puta, budući da se “domaći” predmeti lako istroše. Za sofisticiraniji bijeg, potrebni su sofisticiraniji predmeti, stoga ćemo naše slobodno vrijeme vjerojatno provesti u traganju za materijalima i komponentama.

Možete pronaći nekoliko načina za bijeg na svakoj razini. Osim klasičnih metoda rušenja zida, preskakanja ograde i kopanja tunela, tu je uvijek i kompliciranija radnja, i još jedna koja je dostupna u multiplayer načinu (do 4 igrača). Na primjer, za kaznenu koloniju u pustinji sam odabrao tunel, alo ovdje možemo napraviti i samostrel.

Grafika je prilično jednostavna, ali je prošla kroz neke razvoje u odnosu na prethodnu verziju. Oni koji nisu alergični na pikselska rješenja, ova igra će biti ispunjujuća, a da i ne spominjemo da ne troši puno baterije. Glazba i zvučni efekti predstavljaju retro stil, ali nema više dubliranja, možemo pronaći samo titlove. Vezano za upravljanje, možemo birati između tri opcije, stoga sam siguran da će mnogi od vas pronaći način koji vam najviše odgovara. Pročitao sam samo jednu recenziju u kojoj su se korisnici žalili na nezgodne kontrole na mobilnom telefonu, ali meni nisu predstavljale nikakav problem.

Možda će vam trebati nekoliko sati dok se ne upoznate sa svim mogućim načinima bijega, a multiplayer raspoloženje pruža potpuno drugačije iskustvo igranja. Imajući sve ove informacije na umu, mislim da Pocket Breakout nije pretjerano skup, tako da bi oni koji su zainteresirani za svijet zatvorenika mogli biti potpuno zadovoljni ovom igrom. U slučaju da smatrate da ste jednako snalažljivi kao Stallone i Schwarzenegger u filmu Plan za bijeg, onda će igra Teama 17 biti savršen alat pomoću kojega to možete testirati.

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple... - Klikni ovdje!