imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

iPhone 8

Ovdje možete pronaći sve o iPhoneu 8

Spotify također planira proizvoditi svoj sadržaj

Spotify također planira proizvoditi svoj sadržaj


Iako se činilo kako Spotify i Apple Music zapravo nisu prava konkurencija, to se promijenilo kada je Spotify najavio emisiju koja se zasniva na pjevanju u automobilu. Samo trenutak, to nam se čini poznatim…

Budućnost Apple Musica činila se poprilično nesigurnom prošle godine, ali ove godine usluga se proširila: proširuju svoju ponudu na radijske stanice, a stvaraju i svoj sadržaj, koji će biti dostupan samo na Apple Musicu. Apple je odlučio iskoristiti dokazani recept, te je kupio Carpool Karaoke serijal Jamesa Cordena. Riječ je o talk showu, ali s pjevanjem, a u njemu su sudjelovale mnoge poznate osobe iz SAD-a, uglavnom pjevači. U novoj verziji Apple Musica James Corden neće voziti automobil, a dodali su nove lokacije i ekstremne situacije u strukturu emisije. Emisija je doživjela pravu nadogradnju.

Spotify također planira proizvoditi svoj sadržaj

Spotify nije dugo čekao: najavili su svoju vlastitu emisiju, koja će se zvati Traffic Jam, nakon što su vidjeli prve uspjehe Apple Musica. Traffic Jam na prvi pogled doista podsjeća na Carpool Karakoke. Osnova emisije je slična, ali Spotify tvrdi kako postoje značajne razlike između ovih emisija, te kako su potpuno drugačije jedna od druge. Dok u emisiji Carpool Karaoke gosti pjevaju neke od posebno odabranih starijih hitova, Spotify se više fokusira na hip-hop glazbu, gdje se MC-evi spajaju s glazbenim producentima i DJ-evima. Reklama definitivno daje drugačiji dojam od emisije Carpool Karaoke: Appleov serijal je produciran proizvod s nekoliko kamera, dok vas Traffic Jam uvlači duboko u svijet repera, te se zaista čini kao da su autori samo naglo povezali nekoliko različitih scena.

Spotify također planira proizvoditi svoj sadržaj

Traffic Jam će izaći s nekoliko epizoda svakog tjedna, a predstavljat će glazbenike koji su relativno nepoznati izvan SAD-a. Čak i ako niste upoznati sa svijetom poznatih osoba, prepoznat ćete neka lica iz emisije Carpool Karaoke, te možemo reći kako je Appleov pristup mainstream, dok je Spotify više usredotočen na određenu vrstu glazbe. Po tome se najviše razlikuju ove dvije emisije.

Izvor: Cult of Mac

Apple Inc. (AAPL)

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple Watch-a.