imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

iPhone 8

Ovdje možete pronaći sve o iPhoneu 8

Snapchat će više pažnje dati iOS-nego Androidu

Snapchat će više pažnje dati iOS-u nego Androidu


Veći broj korisnika koristi Snapchat na iOS-u nego na Androidu, to je jasno iz posljednje izjave tvrtke. To je razlog zašto će developeri aplikacije više pažnje dati razvoju za Appleove telefone, nego za telefone drugih tvrtki u budućnosti.

Više se isplati razvijati za iOS platformu, iako iPhone uređaji imaju svega 12% tržišta, što je vidljivo iz prošlogodišnjeg prihoda koji je App Store ostvario prošle godine, 20 milijardi dolara. Snapchat je praktički besplatna aplikacija, ali postoje neke funkcije koje se trebaju platiti u nekim državama. Ono što developeri Snapchata mogu vidjeti iz istraživanja tržišta je da imaju puno više aktivnih korisnika koji su korisnici iPhonea nego na drugim platformama, pa na toj platformi imaju veće prihode. Upravo iz tog razloga će više pažnje posvetiti razvoju aplikacije za iOS.

Snapchat će više pažnje dati iOS-nego Androidu

Prioritet razvoja naših proizvoda dali smo verzijama za iOS operativni sustav, umjesto telefonima s Android operativnim sustavom. Ako nismo u mogućnosti poboljšati korištenje naših proizvoda na Android telefonima, a oni postanu popularniji od iOS telefona, naš posao bi mogao biti ozbiljno ugrožen.

Ne postoji jasno objašnjenje zašto su rezultati kakvi jesu. Iako se čini kako Googleov sustav ima prednost, ako oduzmemo telefone niske i srednje kategorije, utrka se čini balansiranom. Zašto je važno da Snapchat ima određene hardverske uvjete korištenja ako aplikacija nije zahtjevna za sustav? Neki AR filteri (maske) nisu kompatibilni sa svim uređajima, a kvaliteta prednje kamere može biti još jedan razlog zašto neki korisnici odustaju od aplikacije.

Snapchat će više pažnje dati iOS-nego Androidu

Tvrtka želi ući na tržište dionica nakon 5 godina, a očekuju 3 milijarde dolara porasta od tog poteza. Initial Public Offering (IPO) će vjerojatno utvrditi vrijednost tvrtke koja trenutno ima 158 milijuna korisnika. Ono što je zanimljivo je što Snapchat neće biti registriran samo kao softverski developer, nego i kao “tvrtka za kamere”, jer proizvode dodatke kao što su Spectacles. Tvrtka govori kako posao sa skrivenim reklamama u njihovim aplikacijama brzo raste. Prihod od ovih reklama bio je 58,7 milijuna dolara u 2015. godini, dok je prošle godine bio 404,5 milijuna dolara.

Snapchat će više pažnje dati iOS-nego Androidu

Unatoč porastu prihoda, tvrtka je još uvijek u nevolji. Možda će početi ostvarivati profit ove godine, pogotovo jer tvrtka želi više pažnje posvetiti razvoju hardvera, a dioničari bi mogli imati veću utjecaj na njih. Ako Snapchat izda novi hardver u budućnosti, vjerojatno će ga oblikovati prema željama iOS korisnika. Ne znamo što bi mogli izdati nakon Spectaclesa, ali nadamo se kako će biti nešto korisno, ili barem nešto što ne izgleda tako smiješno na ljudima. Naočale s ugrađenom kamerom nisu loša ideja, čak su izgledale dobro na reklamnim fotografijama, ali vjerojatno ne postoji niti jedan čovjek na ovom planetu koji ih je nosio u javnosti.

Izvor: Verge 1 i 2

Apple Inc. (AAPL)

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple Watch-a.