imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Kada bismo mogli očekivati lansiranje iOS-a 12 beta?

Provjerili smo tendencije posljednjih nekoliko godina.

Službeni program rješavanja problema „Nema usluge“ na iPhoneu 7


Neki iPhonei 7 kupljeni u inozemstvu mogu imati poteškoću uzrokovanu problematičnom komponentom. Naime, uređaj će prikazivati poruku „Nema usluge“ čak i kada usluga jest dostupna. Apple sada nudi službeni program popravka.

Apple je objavio službenu izjavu u svezi problema koji se javlja na nekim iPhoneima 7, odnosno prikazivanja poruke o nedostupnosti usluge čak i kada ona jest dostupna. Ova poteškoća uzrokovana je greškom u jednoj komponenti uređaja, pa Apple sada nudi poseban program službenog popravka zamjenom tog problematičnog dijela. Prije no što prijeđemo na detalje, moramo istaknuti sljedeće:

SVI iPhone 7 uređaji kupljeni u službenoj trgovini u Hrvatskoj sigurno NEĆE biti pogođeni ovim problemom.

Ranjivi modeli proizvedeni su između rujna 2016. i veljače 2018. godine, te se prodavali samo u Kini, Hong Kongu, Macaou, SAD-u i Japanu. Dakle, ti uređaji nisu se službeno prodavali u Hrvatskoj. Ako ste svoj iPhone 7 kupili u nekoj od navedenih država ili putem neslužbenih kanala u Hrvatskoj – što nikako ne preporučujemo – službeni Appleovi servisi poput iSTYLE-a izvršit će potrebne popravke nakon pregleda uređaja.

Uređaj će biti popravljen samo ako Apple to odobri. U službenoj izjavi rekli su da će možda ograničiti popravke samo na države u kojima je uređaj kupljen. Stoga bi nepažljivi kupci koji su svoj uređaj nabavili sumnjivim metodama mogli imati problema.

Možete provjeriti odnosi li se ovaj program na vas tako da provjerite broj modela na stražnjoj strani vašeg uređaja. Ako je vaš uređaj A1660, A1779 ili A1780, te ako je usto prvi put kupljen prije manje od dvije godine, odgovarate kriterijima. Također, ako ste ovaj problem već riješili u službenom servisu, Apple će vas kontaktirati e-mailom radi refundiranja. Ako ne dobijete njihov e-mail do kraja ožujka, javite se vi njima. Ova ponuda ne vrijedi za popravke izvršene u servisima koji nisu Appleov službeni partner.

Moramo spomenuti još jedan važan problem: neki korisnici iPhonea X možda imaju problema s kašnjenjem prikaza dolaznog poziva. Mobitel zvoni, ali oni se ne mogu javiti, niti odbaciti poziv dok se zaslon ne aktivira, što može potrajati. Apple je najavio da će istražiti i taj problem.

Moguće je da se ne radi o globalnom problemu. Poput nas, ni jedan od većih tehnoloških portala nije pisao o toj grešci, pa postoji mogućnost da je greška vezana uz određene serije. Nadopunit ćemo ovaj članak čim saznamo relevantne informacije.

Mac_10%_EDU

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple... - Klikni ovdje!