imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Ekspresna zamjena baterije i zaslona

Donesite svoje uređaje u iSTYLE servis!

Samo je iPhone dovoljno dobar za tinejdžere


Prema nedavnom istraživanju provedenom na velikom broju ispitanika, iPhone je iznimno popularan među tinejdžerima. Većina ih koristi isključivo Appleove uređaje, a mnogo ih ima i Apple Watch. Naravno, govorimo o SAD-u.

Ne znam kako stvari stoje danas, ali „u moje vrijeme“, sredinom 2000-ih, djeca su dobivala prve mobitele s oko 12 godina. Od tada je prošlo više od deset godina, tehnologija je značajno napredovala i postala mnogo veći dio naše svakodnevice. Današnja djeca dobivaju svoje prve uređaje već s osam ili devet godina – molimo mame i tate da nas isprave ako je ovo netočan navod – a u SAD-u čak i ranije.

Rasprave o prednostima i manama takvog stanja možemo voditi unedogled, ali činjenica je da danas postoji generacija koja se u potpunosti prilagođava životu s tehnologijom u vrlo ranoj dobi. To je ogromna prednost svim proizvođačima pa postaje sve važnije usmjeriti marketing prema mlađim korisnicima. Očigledno je da animojiji nisu prvenstveno namijenjeni zreloj publici.

Apple je vrlo uspješan u obraćanju mlađim korisnicima, premda im to možda i nije namjera. Imamo emotikone te sve one privlačne i sjajne stvarčice dostupne za uređaje bilo kojeg proizvođača. Tinejdžeri, primjerice, preferiraju Apple jer ga smatraju iznimno cool. A djeca isto žele biti cool. Također, tu su i mnogi sigurnosni čimbenici koje preferiraju roditelji.

Sve te teze objašnjavaju brojke prikazane u nedavnom istraživanju Piper Jaffraya. Ta analitička tvrtka provodi dva istraživanja godišnje o odnosu tinejdžera i mobilnih uređaja. Očekivano, Apple je zasjeo na sve vodeće pozicije.

Preciznije, 82% tinejdžera ima neki model iPhonea. Još je šokantnije što je u posljednjem istraživanju, provedenom prošle jeseni, ta brojka iznosila 78%. To može značiti da su nedavno lansirani uređaji nevjerojatno popularni ili, pak, da se to tržište i dalje širi nevjerojatnom brzinom, čak i ako su svi očekivali stagnaciju na globalnoj razini. Da biste stekli jasniju sliku, 2014. godine samo je 60% tinejdžera koristilo iPhone.

Sve to ima jako pozitivan utjecaj i na prodaju Apple Watcha. Appleov pametni sat drugi je najpoželjniji uređaj u svojoj kategoriji. Samo je Rolex traženiji (barem dok ga ne budu morali kupiti vlastitim novcem). Naime, oko 20% djece planira kupiti/nabaviti Apple Watch u narednih šest mjeseci.

Izvor: 9to5mac

iPad_akcija
Apple Inc. (AAPL)

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple Watch-a.