imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Ekspresna zamjena baterije i zaslona

Donesite svoje uređaje u iSTYLE servis!

Kada je riječ o osobnim podatcima, korisnici vjeruju Appleu


Prema nedavnom američkom istraživanju korisnici imaju povjerenja u Appleova pravila o privatnosti. Kada se radi o osobnim podatcima, sudionici SurveyMonkey i Recodeovog istraživanja smatraju Apple jednom od najpouzdanijih tvrtki.

Događaju se veoma zanimljive stvari u tehnološkoj industriji. Drama koja se odvija u Facebooku je sada u svim vijestima i svi znaju za to. Nikakvo čudo, budući da se ne radi o običnom curenju podataka. Podatci koje je Facebook prikupio, a koje su drugi prodali, su nam ukazali na važna društvena pitanja.

Protekla su dva dana bila o saslušanju Marka Zuckerberga u američkom Senatu gdje je čelnik društvene mreže preuzeo svu odgovornost, a kasnije je obećao i strože regulacije te je govorio i o vjerojatnosti pojave plaćene verzije Facebooka. Istovremeno su SurveyMonkey, analitičarska tvrtka i internetska tech stranica, Recode stvorili anketu i pitali korisnike kojim stranicama vjeruju manje.

Korisnici su mogli birati između: Amazona, Applea, Facebooka, Googlea, Lyfta, Microsofta, Netflixa, Snapa, Tesle, Twittera i Ubera. Dakle, i proizvođači hardvera i softvera su bili zastupljeni, uz ostale, poput proizvođača automobila kao što je Tesla, a svi oni koriste vaše podatke.

Dakle, usporedba nije bila tako poštena. Očigledno, ne bojim se Tesle toliko koliko se bojim stranica koje koristim ili s kojih kupujem, kao što su Amazon, Apple, Facebook, Netflix i Microsoft. I moramo dodati da bi ova anketa bila potpuno drugačija da se radi o globalnom istraživanju.

Kada bi Amazon promijenili u Aliexpress, Netflix u Spotify i Uber u Taxify, anketa bi izgledala sasvim drugačije. Prema SurveyMonkeyu, američki korisnici smatraju Netflix najpouzdanijim pružateljem usluga. Ali Apple, Microsoft, Lyft i Tesla se također nalaze među najboljima. Samo 2% sudionika smatra da Apple nije pouzdan.

Nije iznenađujuće da se Facebook nalazi na popisu manje pouzdanih tvrtki, ali rezultati su izvanredni: više od polovice sudionika je glasalo za društvenog diva. Ovaj broj bi mogao biti rezultat skandala koji ih okružuje, i bio bi posve drugačiji da je istraživanje provedeno prije nekoliko tjedana.

Uspoređujući Facebook s Twitterom (3%) i Googleom (5%) koji imaju najsličniju poslovnu strategiju, rezultat je zaista razočaravajuć. Tvrtka obećava ogromne promjene u svojim regulacijama, a nakon što je javnost saznala sve, omogućili su privatno preuzimanje podataka svakog korisnika.

Izvor: Recode

iPad_akcija
Apple Inc. (AAPL)

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple Watch-a.