imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo iPhone XS Max

Pogledajte kako radi na duže staze!

Reklame će nas gnjaviti i u automobilima


Posvuda su – u javnom prijevozu, na ulicama, na vrećicama čipsa, pa čak i na čarapama. Posvuda. Zahvaljujući tvrtki iz Santa Barbare, sada ih možete udomaćiti i u svojem automobilu.

Svi znamo da danas više ništa nije besplatno. Dobro, kaže se da je ljubav besplatna, ali znate na što mislimo. Jedina je razlika u načinu plaćanja. Tako u trgovinama plaćate neposredno gotovinom ili karticom, aplikacije koje kupite same preuzmu novac od vas, a one besplatne „koštaju“ mnogo vremena. Plaćanje, u kakvom god obliku bilo, jednostavno je neizbježno. I to je u redu, zašto bismo očekivali da će itko besplatno raditi za nas?

Ipak, ono što je naporno jest dvostruko plaćanje. Primjerice, odete u kino i masno platite ulaznicu i kokice, a onda još 15 minuta prije početka filma morate gledati reklame. To je zbilja iritantno.

Sada je Telenav, američka tvrtka koja se bavi proizvodnjom uređaja za navigaciju, uspjela oskvrnuti jedno od naših posljednjih utočišta od reklama: automobile.

Ta tvrtka potiče proizvođače automobila da surađuju s njima pa da ujedinjenim snagama narušavaju naš mir. Naravno, čitava ideja premazana je svim marketinškim mastima te predstavljena kao inovativno i nadasve cool rješenje.

Sve je to u redu, ali ja bih vrlo rado preskočio tu revoluciju. Evo kako ovaj koncept funkcionira: čim se automobil zaustavi, reklame vezane uz vaše neposredno okruženje preplavljuju računalo na upravljačkoj ploči. Tako vam vaš automobil nudi dnevni specijalitet kada se nađete kraj nekog restorana ili pak proizvode na akciji kada stojite pored supermarketa.

Na žalost, naši su strahovi opravdani. Telenav vrlo blisko surađuje s Fordom, General Motorsom i Toyotom. Možemo se polako pripremati na ovakve oglase za kupnju polovnih automobila:

Prodajem Toyotu iz 2018. Bivša vlasnica je nepušačica. Dodaci: zimske gume i šest mjeseci korištenja bez reklama.

Zamislite kako bi bilo da se Telenav zdušno posveti ovoj ideji, pa da s vremenom razviju videa koja se sama pokreću ili pak skočne prozore. Možda ćemo onda napokon manje koristiti automobile…

iPhone XR

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple... - Klikni ovdje!