Rast iMessage App Storea je usporio

Rast iMessage App Storea je usporio

#Vijesti
2017. 03. 17.
Poseban App Store za iMessage pokrenut je prije manje od godinu dana: prema statističkim podacima, nevjerojatan rast je malo usporio u zadnje vrijeme. iMessage App Store je poboljšao rekord iOS App Storea iz 2008. godine u oko šest mjeseci.

iMessage aplikacije, digitalne naljepnice i dodaci predstavljeni su kao jedna od istaknutijih značajki iOS 10 sustava, ali čini se kako je ogroman interes malo posustao. Trenutno je dostupno oko 5000 aplikacija dostupno za iMessage, prema podacima tvrtke Sensor Tower, što je sjajan broj s obzirom da je isti broj aplikacija bio dostupan godinu dana nakon što je pokrenut iOS App Store 2008. godine.

Rast iMessage App Storea je usporio

Sensor Tower nije u obzir uzeo pakete digitalnih naljepnica, nego su u tu brojku uključene samo aplikacije s dodacima. Developeri su počeli nuditi svoje aplikacije odmah nakon pokretanja App Storea. 400 aplikacija bilo je dostupno nakon prvih 10 dana, a 1100 aplikacija do kraja listopada. Tada je to značilo porast od 116%. Broj aplikacija povećao se na 2250 mjesec dana poslije (što znači porast od 108%).

Ali, ovaj porast je pao između studenog i prosinca, jer je iznosio samo 65%. U siječnju se smanjio na 18%, te na 9% u veljači. App Store je dosegnuo magičnu brojku od 5000 u to vrijeme. Ovaj broj je značajan zato što je iOS App Store dosegao ovu brojku nakon godinu dana. Apple je uspio to postići s iMessage App Storeom u pola godine.

Rast iMessage App Storea je usporio

Kategorija igara je uspjela postići 25,9% ovog rasta, a prate ju kategorije zabave i alata (17,4% i 9,2%). Nakon toga dolaze kategorije društvenih mreža, fotografija i videa, a zatim lifestyle. Digitalne naljepnice nisu detaljno spominjane u izvještaju, iako su vjerojatno najveći razlog za porast koji je pokazao iMessage App Store.

Postoji jedan razlog zašto je to zanimljivo: prije nekoliko dana Apple je izdao svoju najnoviju reklamu, u kojoj vam predlaže da kupite digitalne naljepnice. Tvrtka je pokušala pokazati kako se možete izražavati pomoću ovih naljepnica, možda i bolje nego s riječima.

Rast iMessage App Storea je usporio

Ne možemo pričati o definitivnom uspjehu vezanom uz iMessage App Store, ali čini se kako je Apple ponovno napravio nešto što im može donijeti ogromne prihode. Iako je porast ponude usporio, WWDC, najveći event za developere se bliži, a na njemu bismo trebali saznati sve o iOS 11 sustavu te u kojem smjeru Apple želi otići s iMessageom.

Izvor: Sensor Tower

Komentiraj