Poseban sadržaj za Apple Music pretplatnike?

Poseban sadržaj za Apple Music pretplatnike?

#Vijesti
2017. 01. 17.
Sve je jasnije kako Apple okreće svoju pažnju prema uslugama. Njihova vlastita TV emisija vjerojatnija je nego što smo do sada mislili. Direktor Apple Music usluge, Jimmy Iovine, pričao je o raznim mogućnostima razvoja usluge.

Wall Street Journal objavio je nekoliko članaka o Appleovoj filmskoj karijeri u vrlo kratkom razmaku. Jedan je govorio o tome kako se Apple pridružuje Hollywoodu kako bi stvarao sadržaj. Nije baš bilo jasno kako bi se ovakav potez uklapao u trenutne akitvnosti tvrtke, ali Apple sigurno zna što radi, barem smo tako mislili. Zatim je prošla 2016. godina, a za 2017. godinu mnogi predviđaju stagnaciju prodaje iPhone uređaja.

Poseban sadržaj za Apple Music pretplatnike?

Godina nije počela najbolje za Apple. Čini se kako su prodali 20 milijuna manje iPhonea nego prijašnje godine, što znači kako je Tim Cook dobio značajno manju plaću nego što je trebao. Smanjili su proizvodnju iPhone 7 modela za 10%, iako su ga najveći američki časopisi za tehničke proizvode proglasili najboljim pametnim telefonom u 2016. godini. To može značiti dvije stvari: previše je uređaja na tržištu te Apple nije toliko privlačan kao što je bio prije tri godine, a druga opcija je da tržište jednostavno usporava.

U svakom slučaju, Apple razmišlja o budućnosti, a tvrtka smatra kako su pravi smjer usluge. Počelo je s iCloudom, a slijedio je Apple Music. TV aplikacija je također izašla uz ovu uslugu, pomoću koje možete vidjeti najbolji sadržaj na svim uređajima. App Store je imao sjajnu godinu, a Apple Music je dostigao 20 milijuna pretplatnika, te je tako otežao posao Spotifyju.

Poseban sadržaj za Apple Music pretplatnike?

Zašto bi Apple stvarao TV emisiju? Ima ogromnu bazu korisnika i velik broj Apple Music pretplatnika. Kako spojiti te dvije stvari? Naravno: TV emisija za Apple Music pretplatnike. Ovo nije toliko ludo kako zvuči, jer pretplatnici već imaju priliku gledati dokumentarni film koji je napravio Apple. Naziv mu je “808”, a tema filma je glazbena industrija koja je dostupna samo preko Apple Music usluge.

Prema glasinama Apple je kupio prava na Carpool Karaoke. Ako vam nije poznato što je to, riječ je o dijelu The Late Late Showa Jamesa Cordena, u kojem voditelj uskače u automobil s poznatom osobom, s kojom razgovara i pjeva. Odvezao je Tima Cooka na Bill Graham Civic Auditorium na event koji se održao 7. rujna, a poznato je lice koje reklamira Apple Music uslugu.

Kada je Wall Street Journal pitao Jimmyja Iovinea o Apple Musicu i filmskoj industriji, Iovine je objasnio u kojem smjeru se kreće Apple Music. Iovine je objasnio da ako Apple nastavi samo nuditi beskrajnu uslugu glazbe za 5-10 dolara mjesečno, neće dospjeti predaleko.

Poseban sadržaj za Apple Music pretplatnike?

Zato je potreban dodatan sadržaj osim glazbe na Apple Musicu, a Iovine kaže kako ovaj sadržaj možda neće biti niti povezan s glazbom, nego će raditi nešto potpuno novo, te na taj način ponuditi drugi način korištenja ove usluge.

U Apple Musicu, cilj je stvoriti potpuno kulturno iskustvo, a za to je potreban i audio i video sadržaj. Ako South Park dođe do mog ureda, neću autorima reći kako oni nisu glazbenici. Cilj je ponuditi sve što je uključeno u popularnu kulturu.

Hollywood Reporter je donio vijest kako će jedan dio ove nove ponude sadržaja vrlo vjerojatno biti drama naziva “Vital Signs”, u kojoj bi značajnu ulogu igrao Dr. Dre. Jedva čekamo da vidimo kako će se situacija razvijati, te hoće li Apple proširiti ovaj sadržaj i na druge korisnike.

Izvor: 9to5mac

Komentiraj