imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Budućnost je ovdje!

Apple je predstavio iPhone X

Poludjet ćete za ovom Appleovom reklamom


Još jedna reklama za iPhone 7 Plus pojavila se brzinom svjetlosti – Apple se vratio sa zaigranijim i smješnijim sadržajem nakon zadnjeg polaganog i ležernog videa. Može li iPhone 7 Plus biti čarobniji nego što već jest?

Onima koji nisu Appleovi fanatici vjerojatno je već puna kapa njihovih reklama koje se pojavljuju svaki mjesec. Mi te ljude, na žalost, uopće ne razumijemo. Svašta se može vidjeti u tim reklamama: od balona, preko krasnog Giovannija te Romea i Julije (ta se reklama mogla vidjeti na televiziji u brojnim državama izvan SAD-a), sve do mladih ljudi s Dalekog istoka; a sada možemo pogledati priču o obiteljskoj brijačnici. Marketinški stroj nikada ne staje pa uvijek možemo uživati gledajući sve ekstremnije ideje koje smišljaju Appleovi kreativci.

U priči iz ove reklame upoznajemo Afroameričku obitelj koja ima brijačnicu, a u kojoj možemo vidjeti Jet Black iPhone 7 Plus već nakon prve četiri sekunde. Uz nevjerojatne značajke poput otpornosti na vodu, performansi koje mogu posramiti sve ostale pametne telefone te dvostruke kamere, ima i jednu skrivenu funkciju, a to je da ćete – figurativno rečeno – poludjeti za njim. Trikovi zaustavljanja kadra, upravljanje vremenom te opušten stav daju videu zaraznu atmosferu i upravo je to čini odličnom, a ne smiješnom.

Kada pregledate sve objavljene reklame, vidjet ćete kako svaka od njih budi u vama drugačije osjećaje. Neke se čine veoma intimnima; druge su pak ili iznimno ili nimalo smiješne; a u nekima su prikazane i situacije iz stvarnoga života. Pokrivši toliko tema, Apple nije ostavio prostora za pogreške jer će ovako svatko naći nešto što mu odgovara u jednoj od reklama. Ako vam već objavljeni savjeti za fotografiranje nisu probudili duboku želju za kupnjom iPhone 7 Plusa, zasigurno će vas osvojiti ovaj dječak koji pleše na kraju reklame.

Iz nekog nas je razloga ova brijačnica podsjetila na one koje smo mogli vidjeti u poznatoj igri GTA San Andreas, gdje ste mogli skratiti ili produžiti kosu za samo par sekundi pritiskom na tipku Enter. Tim Cook vjerojatno nije razmišljao o tome, nego o rezultatima drugog financijskog kvartala ove godine, koji su pokazali pad od 1% u kupnji iPhonea u odnosu na isto razdoblje 2016., s time da su kupci češće birali veće modele. Ne možemo zaključiti da je u pitanju samo veličina, s obzirom na to da Apple nudi bolji hardver s prihvatljivim porastom cijene, pa je možda upravo to razlog zbog kojeg korisnici više kupuju Plus modele.

Apple Inc. (AAPL)

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple Watch-a.