imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Budućnost je ovdje!

Apple je predstavio iPhone X

Pogodite što je to: Apple neće zaraditi ni kune s time, ali i dalje je vrijedno?


Ne morate više nagađati: prema Barclayevoj analizi, riječ je o HomeKitu i Siri. Cupertino u ovom području jedva da ostvaruje bilo kakvu dobit, ali apsolutno je vrijedno za njih da ga zadrže. Naravno, rade na tome da ostvare nekakvu zaradu od toga, ali ako u tome ne uspiju, zbog dodatnih pogodnosti to nije problem.

Ovog puta, Barclaysova najnovija analiza nije o tome kako iPhone 8 neće biti tako velika stvar kao što Apple obećava da će biti, čak ni o tome kako Apple pokušava osigurati uspjeh novog proizvoda putem podmićivanja korisnika kako bi im se svidio. Ne. Ovaj puta, sada kada su sišli s hype vlaka, uzeli su u obzir Appleove težnje prema smarthomeu, i odmah su došli do prilično važnog zaključka:

Apple ima vrlo malo, gotovo ništa dobiti od ovog područja.

Analitičari koji su proveli pregled, Mark Moskowitz, Daniel Gaide i Chang Liu gledali su Appleovu situaciju s smarthomeima iz tri glavna aspekta. Prije svega, spominju kako “iOS prvi” mentalitet može biti osobito koristan za tvrtku jer iPhone onda postaje “prirodni kontrolni centar” s poznatim sučeljem koje se lako koristi i ima stalnu prisutnost jer je u biti uvijek prisutno u životima svih korisnika. U vezi s ovime dodaju kako nije važna brzina uspjeha Amazon Echoa, Sirina prednost je nepobjediva, jer je prisutnija na više uređaja (20+ milijuna u odnosu na 700+ milijuna).

Kao drugo, razgovarali su o širenju platforme. Vide kako se Apple stalno otvara prema programerima, dok sklapaju ugovore sa sve više i više proizvođača treće strane. To se i dalje može činiti malo sporim sa stajališta korisnika, ali ne možemo zanijekati činjenicu da to traje dugo. Konačno, Barclays je također podijelio nekoliko predviđanja u svojoj analizi. Oni su mišljenja da ako Apple želi nastaviti povećavati svoju prisutnost na području smarthomea, onda mogu nastaviti s povećavanjem lojalnosti korisnika te povezati više ljudi u ekosustav.

Upravo zato se Appleu isplati učiniti sve ovo. Ne vide puno zarade od toga, i analitičari tvrde da kratkoročno neće moći pretvoriti svoju vodeću poziciju i lojalnost korisnika u profit. Ipak, oni još uvijek pokušavaju (na primjer s HomePodom), ali Barclays smatra kako je to za sada uzaludno.

Čini se kako je lojalnost korisnika Appleu vrjednija od nekoliko milijuna dolara.

Izvor: 9to5mac

Apple Inc. (AAPL)

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple Watch-a.