00_apple_music_ads_added_to_giphy_cover

Oglasi za Apple Music dodani na Giphy

#Vijesti
2017. 05. 11.

Ako 2016 nije bila godina gifova, 2017 će svakako biti. Apple je podigao definiciju marketinga na posve novu razinu: tvrtka je dodala gomilu slika s logom Apple Musica na Giphy. Ovo se vjerojatno neće svima svidjeti; ali usprkos tome ovo je odlična marketinška strategija kada pogledamo kako društvene mreže rade.

Podignite ruku ako niste primili ili poslali barem jedan gif u Messengeru tijekom protekle godine. Nema ruku? Eto vam odgovora. Zbog toga je Appleova ideja da stave svoj logo na najrasprostranjeniju stranicu za slanje gifova bila fantastična ideja. Učitane fotografije idu izravno na Twitter, što se dogodilo tijekom promocije dokumentarca o Harryju Stylesu. Dokumentarac je izašao tijekom zabave povodom lansiranja najnovijeg albuma mladog pjevača, prikazujući proces produkcije tog albuma. Ono što je zanimljivo u vezi ovoga je to da je film ekskluzivan sadržaj Apple Musica.

01_apple_music_ads_added_to_giphy

Gifovi su odličan način na koji Apple može prenijeti informacije svojim korisnicima na najrazumniji i najbrži mogući način. Vijesti možete razumjeti unutar par sekundi. Ipak, postoji li nešto što ne možete reći unutar par sekundi o filmu napravljenom o pop pjevaču? Tvrtka je stvorila dodatna 84 jedinstvena gifa, koje su zatim učitali na Giphy, od kojih svi dolaze iz jedinstvenog sadržaja Apple Musica: bio bi veliki marketinški uspjeh ako bi ovi kratki videozapisi mogli stvoriti ‘memes’ za korištenje.

02_apple_music_ads_added_to_giphy

Giphy postaje bitan dio iPhonea. Možete mu pristupiti odmah na vašoj tipkovnici putem aplikacije koja je dostupna na App Storeu, te je također prisutan na svim većim društvenim mrežama poput Facebooka i Twittera. Svi mogu učitati svoje gifove na web-stranicu, tako da i Apple može učitati gifove ako su tome skloni – a vrlo su skloni tome. S uzbuđenjem iščekujemo vidjeti kada će suparničke tvrtke ući u ovaj gif rat, ako će se uopće tako nešto dogoditi.

Izvor: Apple Insider

Komentiraj