imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Napokon je stigla prva javna beta verzija iOS-a 12

Hoćete li i vi isprobati beta verziju?

Nazvao sam Apple Support i WOW!


Apple je u minuti, putem telefona, riješio dugoročni problem koji sam imao s računom. Evo mog iskustva s Apple Supportom i procesom koji je potrajao 15-ak minuta.

Svi mrze kontaktirati službu za korisnike putem telefona: to je spor i naporan proces i većinu vremena se svađate s nekim tko je najmanje zadužen za vaše probleme. Još uvijek imam noćne more zbog Nokia Carea, koji može biti sažet u jednoj rečenici: Zahvaljujemo vam na kupovini, od sada nam se je@#!e za vas! Zbog svih loših iskustava, nikada nisam očekivao jedno pozitivno. Ali s Appleom je bilo drugačije.

Dugogodišnji sam korisnik Applea i nikada nisam imao probleme s uređajima koje nisam mogao riješiti uz pomoć male pretrage na Internetu. To je u osnovi izvor našeg odjeljka Tips, koji koristimo kako bi podijelili naša iskustva s vama. Ovaj problem s iMessageom me gnjavio mjesecima. Na kraju, prestao je raditi na mom MacBooku i iPadu, te je usluga bila dostupna samo na iPhoneu.

Konačno, posjetio sam support.apple.com. S nekoliko klikova, stigao sam do obrasca u koji mogu unijeti moj kontakt ili opisati pojedinosti mog problema kako bi se mogli pripremiti za moj slučaj kada nazovem ili zatražim povratni poziv. Čim sam imao priliku, nazvao sam broj 0800 222 427, na koji se javila zaista ljubazna gospođa koja me pitala o detaljima mog problema na mom jeziku.

Tražila je moj kontakt broj u slučaju da dođe do prekida poziva. Pitala je mogu li nastaviti poziv na engleskom jeziku. Ne znam što bi se dogodilo da sam rekao ne, ali nakon potvrdnog odgovora, odmah me prebacila svom kolegi. Dok sam čekao, slušao sam Top Hitove Apple Musica. Nakon 3-4 minute, dosadilo mi je čekati pa sam spustio slušalicu.

Unutar 2 minute su me nazvali natrag, a s druge strane linije se nalazio agent iz Indije. Znao je sve o mom problemu, mojim uređajima te je dobio moj Apple ID od moje lokalne podrške. Zamolio me da se prijavim na web-stranici appleid.apple.com i da potražim i zatim kliknem na Support Pin. Nakon generiranja četveroznamenkastog broja, moj račun mu je postao dostupan.

Sve što sam trebao učiniti je pričekati nekih 50 sekundi dok je on gasio i ponovno oživio moj račun. Zatim me zamolio da se probam prijaviti u iMessage na uređaju na kojem prije nije radilo. I USPJEH! Tehnički, Appleu je trebalo manje od minute da riješi moj problem s tisućama kilometara udaljenosti. Dakle, današnji savjet je – ako imate bilo kakvih problema, slobodno se javite Appleovoj podršci; oni s lakoćom mogu riješiti vaš problem na iznimno ljubazan i kulturan način.

Ili možete baciti oko na našu mapu Tips kako biste pronašli rješenje za svoj problem.

Apple Watch Series 1 akcija

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple... - Klikni ovdje!