imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Učinkovito počnite novu godinu!

Aplikacije koje će vam pomoći ostvariti ciljeve

Lansiranje HomePoda očekuje se unutar četiri do šest tjedana


Prema analizama GBH-a, Apple će svoj HomePod, predstavljen u lipnju prošle godine, lansirati ove veljače. Međutim, njihov izvještaj prvenstveno govori o šansi koju je Apple propustio odgodom lansiranja ovog pametnog zvučnika.

Možemo očekivati da će se HomePod u bilo kojem trenutku pojaviti u Appleovoj ponudi uređaja. To nije nikakvo iznenađenje s obzirom na to da je sam uređaj predstavljen na WWDC-u prošle godine, odnosno prije sedam mjeseci. Stvarno je krajnji čas za lansiranje jer Apple već polako počinje pričati o sljedećem WWDC-u. Prema analitičaru GBH-a, preostaje im još četiri do šest tjedana, čime bi se zaokružilo punih devet mjeseci iščekivanja HomePoda. Kao trudnoća. A to bi se moglo pokazati velikom pogreškom.

Čak i da svi izgaramo od želje za upoznavanjem ovog pametnog uređaja, ovaj potez mogao bi rezultirati istinskim gubicima za tvrtku. Korisnici ga predugo čekaju. Znamo da se Apple odlučio na lansiranje HomePoda kako bi ušli u tržište kojim za sada dominira Amazon. Evo kojim su riječima najavili svoj pametni zvučnik korisnicima:

Strpite se malo, nemojte trošiti novac na pametne zvučnike, mi ćemo ubrzo predstaviti svoj i oduševit će vas.

Ne sumnjamo da su u pravu, ali nakon ovoliko čekanja i najodaniji Appleovi korisnici gube strpljenje. Iz GBH-a navode kako nije pametno prisiljavati korisnike da toliko čekaju, osobito iz sljedećih razloga:

  • propustili su blagdansku sezonu;
  • Amazon, vladar ovog tržišta, počeo je blagdansku rasprodaju, koja bi mogla biti privlačna svima;
  • Google se probija na ovom tržištu, a uložili su mnogo u promociju svojih pametnih uređaja.

Međutim, iz GBH-a su istaknuli da HomePod spada u sasvim drugu kategoriju – Amazonov iznimno uspješan Echo sa svojom cijenom od 50 dolara nije mu prava konkurencija. Prema njihovim analizama, malo pametnog marketinga, odani korisnice te HomePodove odlične specifikacije mogle bi biti idealna kombinacija kojom bi se popunila rupa na tržištu, pa bi Apple mogao biti pravi konkurent, čak i nakon ovako dugog čekanja.

Naravno, ove datume i predviđanja trebamo uzeti sa zrnom soli jer nisu izašli iz Kuovog ili Gurmanovog pera, ali ne bi nas čudilo da HomePod bude lansiran svakog trena. Ipak, to neće promijeniti činjenicu da ga predugo čekamo.

Sigurno je da će potražnja za njim biti velika, a to potvrđuju i istraživanja. Kao što je rečeno, HomePod popunjava rupu na tržištu koja već dugo zjapi prazna.

Izvor: 9to5mac

Apple Inc. (AAPL)

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple Watch-a.