imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Budućnost je ovdje!

Apple je predstavio iPhone X

Ova objava nije ažurirana više od godinu dana. Napominjemo kako bi sadržaj mogao biti zastarjeo.

Kraj glasinama o Apple Car vozilu?

Kraj glasinama o Apple Car vozilu?


Procurila su službena pisma između Applea i U.S. National Highway Traffic Safety Administrationa (NHTSA), a iz njih je otkrivena mogućnost razvoja softvera za automatsku vožnju od strane Applea.

Apple Car je jedan od najmističnijih Appleovih projekata, a upravo zbog toga je odlična tema za glasine: ljudi su raspravljali o svakoj mogućoj ideji, koje su se kretale od fizičkog automobila sve do softvera za vožnju. Nedavno se sve više izvora glasina i poznatih “proroka” počelo slagati kako će Projekt Titan, ako ikada postane stvarnost, biti softver.

Kraj glasinama o Apple Car vozilu?
Možemo se pozdraviti s fizičkom verzijom Apple Cara za sada.

Pisma je otkrila stranica VentureBeat, a ona se slažu s teorijom o softveru za vožnju. Dijalog u pismima vodio se između Applea i NHTSA-a, agencije za sigurnost prometa. Apple je prema pismima zatražio od vlasti da prilagodi zakon naziva Fixing America’s Surface Transportation (FAST).

Prema ovom zakonu, veće automobilske tvrtke ne moraju tražiti razna izuzeća od sigurnosnih uvjeta vozila kako bi testirali samovozeće automobile. Ali, nove tvrtke koje ulaze u ovu industriju, kao što su Google i navodno Apple, još uvijek moraju tražiti navedeno. Kako bi izgradili povjerenje, Appleov direktor integriteta proizvoda, Steve Kenner, u pismu je naveo vlastima kako je tvrtka već dugo vremena na tržištu, a sav softver koji nude je visoke kvalitete:

Apple koristi ”machine learning” tehnologiju kako bi učinio svoje proizvode i usluge pametnijima, intuitivnijima i osobnijima. Tvrtka je snažno ulagala u ovu tehnologiju, kao i u tehnologiju automatizacije, te je uzbuđena zbog potencijala koji automatizacija ima u mnogim područjima, pa tako i u prometu.

Možemo se pozdraviti s fizičkom verzijom Apple Cara za sada.

Zbog toga smatraju kako bi se tvrtke koje su u ovoj industriji duže i one koje tek dolaze trebale gledati jednako, kako bi se optimizirala sigurnost tehnologije. Apple je stvorio moguću strategiju suradnje u kojoj bi tvrtke mogle pomagati jedna drugoj. Prema Appleovom mišljenju, ako bi tvrtke podijelile iskustvo vezano uz opasne situacije i sudare koji su izazvani softverom, svi bi mogli zajedno naučiti, a kolektivni podaci mogli bi stvoriti izuzetno siguran softver. Kada bismo bili cinični, dodali bismo kako bi ovo pomoglo Appleu nadoknaditi godine koje zaostaju u razvoju tehnologije, ali bit ćemo pozitivni i zaključit ćemo kako im je sigurnost na prvom mjestu.

Nije teško zaključiti iz pisma kako Apple želi brzo ući na ovo tržište. Ovim zahtjevom mogli bi pomoći i svojem rivalu, Googleu, ako prijedlog prođe.

Možemo se pozdraviti s fizičkom verzijom Apple Cara za sada.

Steve Kenner je na kraju zaključio:

Apple se veseli suradnji s NHTSA i drugim relevantim tijelima kako bi značajne prednosti automatiziranih vozila postale stvarnost na siguran, odgovoran i brz način.

Ako vas zanima cijelo pismo, možete ga pročitati na engleskom jeziku na slijedećem linku.

Izvori: 9to5mac i VentureBeat

Apple Inc. (AAPL)

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple Watch-a.