imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Napokon je stigla prva javna beta verzija iOS-a 12

Hoćete li i vi isprobati beta verziju?

Koga privlače reklame za iPhone?


Jeste li ikada razmišljali o tome zašto su oglasi za iPhone stvoreni na način na koji jesu? Koje su njihove glavne perspektive? Zašto se u tim oglasima stvari događaju na način na koji ih je Apple zamislio? Čak i ako vam ne možemo dati odgovore na sva ova pitanja, sljedeća studija ima veoma zanimljiv zaključak.

Apple je postao legenda u oglasima i marketinškoj industriji. Ne možemo zamisliti veći izazov i prestiž za stručnjaka od pravljenja filma za Apple. Tvrtka koja je započela ludilo Super Bowl oglasa 1984. godine, dala bijelim slušalicama kultni status s iPodom i stvorila Mac vs PC seriju oglasa.

Ponekad podijelimo nove oglase s vama jer smo njihovi veliki obožavatelji. Ako postoji nešto u čemu je Apple stvarno dobar, onda je to otvaranje naših srčanih čakri. Prema anketi koju je izradio UserTesting, to nije samo zato što su okupili hrpu poznatih i talentiranih filmskih producenata. Riječ je o precizno ciljanom procesu.

Apple je odabrao svoj stil, boje i atmosferu namjerno kako bi ciljali na određenu generaciju. Očito je da se radi o mlađoj generaciji. Pitali su 200 korisnika Androida i iOS-a da pogledaju tri različita iPhone oglasa i opišu svoje osjećaje o videozapisima.

Prvi rezultat je bio da su se oglasi više svidjeli korisnicima iPhonea nego onima koji trenutno koriste Android. Drugi je to da se korisnicima iznad 55 godina nije pretjerano svidio nijedan od njih, a poruka je najbolje prodrla do onih u dobnoj skupini između 18 i 25. Štoviše, mlađem segmentu Generacije Z su se svidjela sva tri isječka.

Studija je također istaknula boje, brze redove i nered kao vodeće aspekte. Što su ti faktori prisutniji, mladež se može bolje identificirati s oglasom, što pomaže Appleu da podigne odanost brendu. Istraživanje Piper Jaffray također potvrđuje ovo. Prema njihovoj anketi, 84% tinejdžera u Americi misli da će njihov sljedeći uređaj biti iPhone.

S druge strane, ponašanje starije generacije je potpuno drugačije. Ispostavilo se da dobna skupina od 55+ zapravo ne vjeruje Face ID-u. Svojim odgovorima su jasno pokazali da ih ta tehnologija plaši i smatraju da je njihova privatnost ugrožena. To bi mogao biti ključni smjer u razvoju biometrijske identifikacije u Appleu.

Ovo istraživanje također ističe da se odanost koju mladi osjećaju prema Appleu pojavljuje u vrlo ranoj dobi. To je očito, jer je ljudski um podložniji sugestijama i oblikovanju u mladoj dobi, što je zaista nalik Appleu.

Prisjetimo se vremena kada je Apple predstavio Macintosh u SAD-u i lansirao eMac, posebno dizajniran za škole. To je bio jedan od njihovih najboljih marketinških poteza, jer ako učite kako koristiti računalo na Macu, vjerojatno je da ćete dugoročno gledano preferirati upravo tu platformu.

Te iste namjere bi se mogle nalaziti iza lansiranja novog iPada ovog proljeća, a također moramo dodati i to da Apple pruža mnoga predavanja u Apple trgovinama, za djecu, ali i za učitelje.

Izvor: Apple World Today

BTS 2018

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple... - Klikni ovdje!