imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo iPhone XS Max

Pogledajte kako radi na duže staze!

Kako je Apple stvorio vlastitu stvarnost


Najvrjednija tehnološka tvrtka na svijetu zna da izvrsni dizajneri i inženjeri nisu dovoljni. Potrebno je puno više od toga kako bi došli na vrh. Ali kako Appleov komunikacijski stroj funkcionira?

Uzmite sanjara, dodajte mu iznimnog inženjera i dajte im pristup koji u potpunosti ide protiv svih ideja konkurenata. Može li to biti izvediv model? Djelomično, da. S druge strane, Apple nije uvijek bio uspješna tvrtka koja je danas. Međutim, otkako je osnovana, to su bila tri ključna faktora koja su dala temelj za svaki pojedini proizvod koji je tvrtka ikada stvorila.

Naravno, mogli biste satima raspravljati o tome je li ovo drugačije stajalište još uvijek prisutno u Appleovom DNK-a, kao što je bilo prisutno u onim godinama kada su se uzdizali do slave. Ipak, nešto je definitivno ostalo isto: narativ. Iako možete pronaći veće, bolje i otmjenije događaje tijekom godine, jedna stvar je sigurna: ako stignu pozivnice iz Cupertina, svi obrate pažnju na njih.

Na taj dan, Appleovi novi uređaji su na naslovnicama svih novina. Taj se fenomen definirao kao ‘hype’. Međutim, priča, ili Appleova povijest, puno je složenija od toga. Kako bi predstavile svoje nove razvoje, druge tvrtke izlažu na konferencijama poput CES-a ili IFA i održavaju svoje monumentalne predstave tijekom godine. U međuvremenu, Apple bi nam volio ispričati priču, svoju priču, iznova i iznova.

Narativ koji koriste ima tri glavna stupa:

  • Gledanje u prošlost
  • Predstavljanje novih inovacija
  • Gledanje u budućnost

Ako ih uzmete u obzir, bez obzira na kada ili što je Apple predstavio u rujnu, ova tri ključna trenutka su uvijek bila prisutna. Svi Keynote događaji su počinjali sa sažetkom: povratne informacije korisnika, rezultati, brojevi, statistike. Prošle godine, ovako je započela prezentacija Apple Watcha:

S pričama o životima koje je Apple Watch učinio boljima. Tim Cook je u nekoliko riječi rekao kako je Apple od računala došao do telefona, a zatim i do satova i kako je to utjecalo na živote korisnika. A nije zaboravio ni spomenuti da je Apple Watch postao pametni sat broj jedan na svijetu.

Zatim su predstavili tehnologiju. I to ima svoj uobičajeni scenarij. Sve nove značajke se uspoređuju sa starom značajkom koja je prethodno spomenuta, što daje veći kontrast novom razvoju. I konačno, na kraju obično zaključe da je tvrtka upravo donijela novu značajku na stol koja ponovno mijenja živote korisnika.

Dok slušamo ovaj stalni ciklus, stave nas na infuziju kroz koju do nas dolaze njihove jedinstvene priče, lica i situacije s kojima se u potpunosti možemo povezati. Dok smo na temi Apple Watcha:

Što to čini ovu priču Appleovom? Činjenica da u Appleovom svijetu postoji samo Apple. Apple je bio u prošlosti, prisutan je sada i ima budućnost. Referentna točka Applea je sami Apple. I svaki put predstavljaju svoj vlastiti životni ciklus, iznova i iznova. Mješavina svega toga stvara tvrtkinu vlastitu stvarnost, koja je toliko životopisna, šarena i dopire do toliko ljudi da ćete se i vi smatrati dijelom ekosustava.

Izvor: The Verge

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple... - Klikni ovdje!