00_iphone_becoming_more_popular_with_teens_cover

iPhone postaje sve popularniji među tinejdžerima

#Vijesti
2017. 04. 11.

Nije jednostavan zadatak saznati što tinejdžeri imaju na umu, ali Piper Jaffray su ovaj puta pokušali, te su saznali da iPhone i Apple Watch postaju sve popularniji i popularniji u ovoj dobnoj demografiji.

Iako obično ne uzimamo petnaestogodišnjake u obzir kao potencijalne kupce zbog nedostatka prihoda s kojim bi se uzdržavali, oni su vrlo važna ciljana skupina za mnoge velike tvrtke. U jednu ruku, iako nemaju prihoda, njihovi roditelji imaju stoga tvrtkama nije toliko bitan prihod, ili za koga odrasli kupuju telefone; za sebe ili za svoju djecu. Glavna stvar je da se prodaja nastavi kretati naprijed.

U drugu ruku, kada brend postane popularan među mlađom generacijom, to može imati puno kratkoročnih i dugoročnih prednosti. Par godina kasnije ovi tinejdžeri će imati svoje vlastite prihode, i ako imaju formiranu nekakvu vrstu lojalnosti prema brendu, vrlo vjerojatno će kupiti proizvode tog brenda. Da i ne spominjemo da su ovi mladi ljudi trendseteri: njihova dobna skupina odlučuje što je cool a što ne. Naravno, što više prestiža telefon ima, više će ga ljudi htjeti kupiti.

01_iphone_becoming_more_popular_with_teensSljedeća generacija nakon tinejdžera lijepo odrasta.

Upravo iz tog razloga analitičarska tvrtka Piper Jaffray pita tinejdžere svakih 6 mjeseci za njihovo mišljenje. Pitaju o ponašanju i želji potrošača dobne skupine kroz anketu pod nazivom “Taking Stock with Teens”. U Cupertinu mogu biti sretni zbog izvješća koje je danas objavljeno, jer je iPhone uspio postići najviši rezultat ikada tijekom posljednjih šest mjeseci. 76% ispitanih mladih ljudi je koristilo neki tip iPhonea, što znači porast od 2% u usporedbi s prijašnjih šest mjeseci. Štoviše, 81% ispitanika je reklo da će njihov sljedeći telefon zasigurno biti iPhone, što također znači porast od 2%.

Piper Jaffray napominje da “geekovi” nisu jedini ljudi koji se raduju izlasku iPhonea 8, tinejdžeri se također nalaze među njima, i svi očekuju da Apple izađe s nečim ogromnim. To je prilično realistično očekivanje ako je za suditi po informacijama koje trenutno imamo.

02_iphone_becoming_more_popular_with_teens

U kontrastu, Apple Watch nije popularan u tolikoj mjeri kao iPhone, iako je istina da je popularnost smartwatcha porasla u usporedbi s brojevima iz prethodnih 6 mjeseci. 13% ispitanika planiraju kupiti Apple Watch u budućnosti. U isto vrijeme, sat je još uvijek na drugom mjestu na listi proizvoda, sa Fitbitom, koji je popularniji od Apple Watcha, u vodstvu. 71% ispitanika više preferira Fitbit nego Apple Watch. 10% koje je Apple Watch prikupio se čini malim u usporedbi. Jasno je da Appleov marketinški tim ima puno posla u ovom području.

Podatci koje je Piper Jaffray prikupio bi im mogli pomoći s time, budući da nam govore da Facebook više nije široko popularan među tinejdžerima, te da je Snapchat preuzeo njegovo mjesto. 81% ispitanika korisiti aplikaciju barem jednom mjesečno te je ova aplikacija nadaleko jedna od najomiljenijih društvenih platforma ove dobne skupine.

03_iphone_becoming_more_popular_with_teens

Podatci koje je analitičarska tvrtka prikupila se ne mogu smatrati reprezentativnim zato što su istraživanje provodili samo nad 5,500 američkih tinejdžera s prosječnom dobi od 16 godina. Podatci s europskim tinejdžerima bi vjerojatno izgledali puno drugačije. Ipak, ovo istraživanje nam može dati zanimljiv uvid u američke trendove.

Izvor: 9to5mac

Komentiraj