Huawei surađuje s autorom Mac reklama

Huawei surađuje s autorom Mac reklama

#Vijesti
2017. 02. 01.
Kineski div u svijetu mobilnih telefona napravit će sve kako bi osvojio Appleov domaći teren, SAD, a čini se kako će surađivati s Justinom Longom, koji je poznat po svojim reklamama za Mac računala.

Justin Long mogao bi biti poznat mnogim ljudima iz klasičnih Appleovih reklama za Mac računala, u kojima je glumio Mac računalo, a John Hodgman PC računalo. Tijekom ovih smiješnih i ponekad ironičnih dijaloga, glumac koji je glumio Mac računalo naglašavao je sve prednosti Appleovih računala, kao i nedostatke PC računala u Appleovoj “Get a Mac” kampanji koja je trajala od 2006. i 2009. godine.

Huawei surađuje s autorom Mac reklama

Jedan tipičan dijalog u navedenim reklamama:

“Zdravo, ja sam Mac!”
“Ja sam PC.”
“Nazdravlje, jesi u redu?”
“Ne, nisam u redu. Imam virus koji se širi uokolo.”
“Aha, da.”
“Hvala ti. Bolje se drži podalje, ovaj je opasan.”
“Nema potrebe, bit ću u redu.”
“Ne, ne, nemoj biti heroj, prošle godine je bilo 114000 poznatih virusa za PC računala.”
“PC, ne Mac računala, tako da…”
“Mislim da moram spavati…”
“Hej, ako misliš da će to pomoći, u redu.”

Isplati se pogledati ove reklame jer zaista ima nekih sjajnih koje bi nasmijale čak i PC korisnike.

Nakon svega toga potpuno je jasno zašto bi vrlo hrabar potez bio kada bi Huawei unajmio utjelovljenje Macintosh računala. To nikako nije slučajnost, nego je riječ o svijesnoj odluci da se jedna od najvećih Appleovih ikona prebaci na stranu tvrtke, tako barem tvrdi Jessica Grizel, CEO tvrtke Blast Radius, koja se bavi izradom reklama.

To je bio jedan od ključnih razloga zašto smo razmatrali Justina kao partnera za Huawei. – Grizzel

Huawei surađuje s autorom Mac reklama

U prvoj reklami Justin je na razgovoru za posao, iako je zapravo sam. Njegov partner s kojim razgovara je Huaweijev najbolji uređaj, Mate 9, koji ga pokušava uvjeriti u svoje prednosti kako bi mogao raditi buduće reklame, iako nema iskustva u tom području. Telefon reagira na Justinove riječi s emotikonima, fotografijama i video snimkama.

Jessica Grizzel je rekla kako se planiraju približiti Appleu, a u trenutnoj kampanji žele pronaći dobru “sredinu u kojoj će se ova ideja polako predstaviti umjesto da se izričito kaže.”

Priča za ovaj serijal postavlja Justina za novog direktora koji vodi Huawei proizvode na put preko kojeg će ući u tržište i ostaviti trag. Nema sumnje kako Justinova povijest s Appleom dodaje sjajan podtekst filmićima i gradi Huaweijevu poziciju izazivača na tržištu SAD-a.

Ovo je otvorena pozivnica Appleu na borbu, jer Huawei do sada još nije uspio osvojiti tržište SAD-a, iako su imali snažan uspjeh u Kini, a vode na europskom tržištu. Ali, nedostaju im pravi ugovori za dobavljače na drugoj strani svijeta, pa nisu uspjeli proviriti na to tržište. Planiraju osvojiti ovu stranu svijeta u 3 godine.

Njihova trenutna kampanja je sjajan potez, iako sama izvedba nije toliko dobra. Nema ničega što bi zahvatilo pažnju korisnika, ili što bi ih nasmijalo. Sumnjamo kako bi ovo mogao biti početak reklamnog rata između Huaweija i Applea, kao što je to obično slučaj bio između Applea i Microsofta, ali je dobar pokušaj.

Izvor: Apple Insider

Komentiraj