imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Budućnost je ovdje!

Apple je predstavio iPhone X

Australski McDonald’s prima studentske prijave za posao putem Snapchata


McDonald’s, popularni lanac restorana brze hrane, traži nove mlade zaposlenike putem društvenih mreža. Da biste se prijavili, trebate samo pametni telefon i Snapchat, aplikaciju koju osobito voli mlađa populacija.

Ne radi se o novoj praksi: sve otkada su društvene mreže postale uistinu sastavni dio naših života, osoblje tvrtki odgovorno za zapošljavanje novih ljudi uvijek pregledava Facebook i Google račune svih kandidata kako bi dobili više podataka od onih prikazanih u životopisu. Štoviše, LinkedIn je postao dio tržišta radne snage, pa definitivno i ondje trebate postaviti svoj životopis ako se prijavljujete za posao u nekoj multinacionalnoj tvrtki.

01_australian_mcdo_snapchat_application

Ova inicijativa, prozvana „Snaplikacija“, zapravo je plod zabavne suradnje između Snapchata i McDonald’sa, ali ima više potencijala no što možda mislite. Ako se usmjerite samo na svoju neposrednu okolinu i utvrdite koliko tinejdžera od njih stotinu zna napisati točan i kvalitetan životopis, grdno biste se razočarali. Gotovo je nemoguće iznositi ikakve pretpostavke vezane uz budućnost zaposlenja u Australiji, ali utješno je i ohrabrujuće znati da neka multinacionalna tvrtka pokušava komunicirati s određenom skupinom ljudi koristeći upravo njihov jezik.

Ne čudi što je ovakav eksperiment proveden baš u Australiji, jer je ondje postotak mlađih od 18 godina koji rade u McDonald’su prilično visok. Od ukupno 106 000 zaposlenih, 65% čine osobe iz te dobne skupine, a svi oni, te njihovi prijatelji, potencijalni su korisnici Snapchata. Ta aplikacija za slanje slika, koja je originalno stvorena za drugačije svrhe, ima oko četiri milijuna registriranih korisnika u tom području.

02_australian_mcdo_snapchat_application

Kako biste se prijavili za posao u McDonald’su putem Snapchata, trebate snimiti deset sekundi dugačak video u kojem se predstavljate, koristeći posebne filtere sa snapbackom i uniformom, te ga poslati na McDonald’sov profil. Te filtere možete preuzeti s jedinstvene poveznice na internetskoj stranici restorana, koja će vas ujedno preusmjeriti na Snapchat, a deset sekundi kasnije vaša će prijava već biti zaprimljena. Radi se o iznimno brzoj metodi. Jedino je pitanje koliko je zapravo učinkovita.

U McDonald’su su potvrdili da ne odlučuju tko odgovara kriterijima zaposlenja isključivo na temelju Snapchat videa. Međutim, tako im je lakše odabrati koga žele pozvati na intervju, nego da čitaju životopise kandidata.

Tražimo nekoga pozitivnoga, vrckave naravi, nekoga za koga smatramo da će se dobro snaći u radu s ljudima.

– izjavio je Shaun Rumin, glavni upravitelj australskog McDonald’sa.

US-MCDONALDS

Uz činjenicu da je ovo bio lijepo potez za odjel ljudskih resursa, radi se i o jeftinom te vrlo učinkovitom oglašavanju. Ovaj će fenomen privući mlade ljude: počet će koristiti nove filtere radi zabave te će pričati o njima. Ne znamo koliko je McDonald’s ovo platio, ali sigurno se radi o dogovoru koji je koristio objema tvrtkama.

Izvor: Cult of Mac

Apple Inc. (AAPL)

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple Watch-a.