00_apple_watch_sells_well_plus_new_supplier_cover

Apple Watch odlično se prodaje, novi dobavljač pridružio se proizvodnji

#Vijesti
2017. 04. 05.

Apple Watch, koji je ponekad blještav, katkada elegantan, ali najčešće sportski, postaje sve važniji Appleu, pa trebaju novog dobavljača, jer im ovaj jedan postojeći nije dovoljan kako bi održao korak s potražnjom na tržištu.

Apple je učinio odličnu stvar ove godine kada je ažurirao svoj sat lansiranjem dva nova modela s remenima od različitih materijala i različitih kombinacija boja, čije se varijante uporno povećavaju. No nemojmo zaboraviti ni Nike+ remen, koji od sada možemo kupiti i odvojeno u webshopu za naš Apple Watch. Da znamo ključ njihovog uspjeha, vjerojatno bismo svi dali otkaz na sadašnjim poslovima te se počeli baviti dizajniranjem cool pametnih satova za kojima svi žude.

01_apple_watch_sells_well_plus_new_supplier

Nema opipljivog razloga za uspjeh Apple Watcha. To je osobito zanimljivo jer Apple nije objavio brojke vezane uz prodaju satova, a reklamna kampanja za taj proizvod u velikom je zamahu i čuju se nagađanja o dovođenju novog dobavljača. Vjerojatno kako bi mogli održati korak s potražnjom. S obzirom na to da nema službenih podataka, možemo samo nagađati koliko satova Apple prodaje. Koliko je zapravo uspješan Apple Watch?

Canalys, tvrtka za analizu tržišta, tvrdi da se u četvrtom kvartalu 2016. godine prodalo devet milijuna pametnih satova, od kojih šest milijuna Appleovih. To znači porast prodaje od 12% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Nemojmo zaboraviti da je tada postojao samo jedan model u ponudi, te da je paleta proizvoda proširena tek u jesen prošle godine. Možda je i to uzrok spomenutog porasta, uz činjenicu da je došlo do općenitog porasta popularnosti pametnih satova.

02_apple_watch_sells_well_plus_new_supplier

Premda ništa ne upućuje na to da jedini trenutni dobavljač, tvrtka Quanta Computers, ne može ispuniti Appleove zahtjeve, čini se da će i Compal Electronic početi proizvoditi dijelove hardvera u drugoj polovici 2017. godine. Može biti nekoliko razloga zašto se ovo događa: primjerice, Apple se možda želi pripremiti za neočekivan i znatan porast potražnje za satovima. Također, možda možemo očekivati i pojavu novog modela.

Međutim, Apple je najvjerojatnije želio stvoriti konkurentnost među dobavljačima te potaknuti pad cijena proizvodnje (a možda i samog proizvoda), te tako povećati vlastitu zaradu. Ovo ne bi bio prvi put da Apple radi takvo što. Istu su situaciju stvorili 2015. godine, kada su povezali pokretne trake iste tvrtke u kojoj su proizvodili dijelove za Apple Watch i iPhone 6.

Čini se da će ovaj dogovor imati pozitivne posljedice. Apple bi mogao smanjiti troškove proizvodnje, a Compal bi mogao kompenzirati gubitke iz prošle godine uzrokovane padom prodaje notebooka. Radi se o drugoj najvećoj tvrtki na području proizvodnje laptopa, ali posljednjih su godina postali aktivni i na drugim područjima. Samo su prošle godine proizveli ukupno pet milijuna pametnih satova, a ta bi se brojka sada mogla i udvostručiti.

Informacije o trećoj seriji Apple Watcha još uvijek nisu procurile, pa ne znamo hoće li taj pametni sat biti ažuriran svake godine. Nismo ni sigurni treba li nam takvo što, s obzirom na to da se radi o relativno mladom dijelu tržišta. Vjerojatno ne trebamo redovite nadogradnje jer većina ljudi sigurno neće mijenjati svoje pametne satove svake godine.

Izvor: Cult of Mac

Komentiraj