Apple Watch je odlučno uspješan proizvod

Apple Watch je izrazito uspješan proizvod

#Vijesti
2017. 02. 01.
Mnogo ljudi je napadalo Apple Watch zbog različitih razloga. Zaista, bilo je trenutaka kada se ne bismo kladili na uspjeh Apple Watcha; ali, ova vremena su prošla. Sve je postalo očito nakon Appleovog Q1 izvještaja: ovaj uređaj zaslužio je svoje mjesto u Appleovoj ponudi.

Kada je Apple predstavio svoj prvi smartwatch zajedno s iPhone 6 uređajem u rujnu 2014. godine, cinična strana svijeta odmah je napala uređaj. Ljudi su govorili kako je proizvod osuđen na propast zbog oblika, funkcija ili watchOS-a. Ujedinjavalo ih je jedino mišljenje da će Apple Watch doživjeti propast i razočaranje.

Apple Watch je odlučno uspješan proizvod

Tada su korisnici počeli glasati svojim novcem. Koji je rezultat? Potpun uspjeh, ako pitate Tima Cooka:

Ovo je bio najbolji kvartala i za Apple Watch, što se tiče proizvoda i što se tiče prihoda, jer je blagdanska potražnja bila toliko velika da nismo uspjeli proizvesti dovoljno proizvoda. Apple Watch je najprodavaniji smartwatch u svijetu, a najviše ga i korisnici vole, jer ima najbolji postotak zadovoljstva kupaca u svojoj kategoriji. Apple Watch je najbolji uređaj u ovoj kategoriji. Apple Watch je najbolji uređaj za zdrav život, te je osnovni standard za smartwatcheve. Ne možemo biti više uzbuđeni zbog Apple Watcha.

Uvjerljivo mišljenje, iako nije nepristrano. Kao prvo, da su ove brojke doista toliko sjajne, ne bi bile tajne. Kao drugo, kategorija u kojoj je Apple Watch je zapravo pala u odnosu na prošlu godinu, pa iako je Apple Watch bio uspješan u Q1, nije jasno je li ostvario sve nade koje su polagali u njega. Bilo kako bilo, Apple Watch se ne može nazvati neuspjehom, jer je najprodavaniji smartwatch u svijetu.

Apple Watch je odlučno uspješan proizvod

Druga stvar koja ljudima smeta na Apple Watchu je što nije apsolutan uspjeh kao što su bili iPhone, iPad ili Mac u svoje vrijeme. Ovo je potpuno istinito, ali ne smijemo zaboraviti kako je riječ o potpuno drugačijem uređaju, koji cilja na drugačije korisnike. Ako uspoređujemo Watch s ostalim takvim proizvodima, uspjeh postaje relativan pojam. Neil Cybart, autor Above Avalona, ovo je sjajno izrazio. U svojem Tweetu je izjavio kako je Amazon Echo proglašen potpunim uspjehom, dok je Apple Watch proglašen neuspjehom, iako je prodaja Watcha tri puta nadmašila prodaju Echa.

Zato, iako ne možemo pričati o uspjehu na razina iPhonea, mnoge tvrtke bi sve dale da mogu imati proizvod s ovakvim rezultatima. A, kada smo već kod konkurencije, Google je morao odgoditi izlazak Android Wear 2 za svoje smartwatcheve, pa je jedina verzija stara gotovo tri godine. U odnosu na to, watchOS je od početnog zaostatka dostigao treću veliku nadogradnju. Proizvođači kao što su Motorola i Lenovo već su ispali iz utrke. Pebble je u vrlo lošoj financijskoj situaciji, pa su morali prodati tvrtku. FitBit, koji je kupio Pebble, još uvijek posluje, ali zadnji kvartal im je bio tragičan. U isto vrijeme, Apple Watch sve više profitira iz kvartala u kvartal.

To nikako ne bismo očekivali od proizvoda koji je osuđen na propast…

Izvor: iMore

Komentiraj