Apple radi reklame za iPad s korisnicima Twittera

Apple radi reklame za iPad s korisnicima Twittera

#Vijesti
2017. 02. 20.
Apple tvrdi kako bi iPad Pro mogao biti sjajna alternativa za slabije PC računalo. Žele to pokazati u najnovijim reklamama, koje pokazuju zašto je iPad Pro bolji izbor za ured od mnogih Windows prijenosnih računala.

Očito je kako iPad Pro ne pokušava zamijeniti cijelo računalo. Ali, postoje mnogi korisnici kojima ne trebaju dodatne mogućnosti koje nude operativni sustavi računala, ili toliki broj USB i ostalih ulaza. iPad Pro ima bateriju koja dosta traje, sjajne performanse, a ako mu dodate neke dodatke, kao što su Smart Keyboard i Apple Pencil, može postati prihvatljiva konkurencija za PC računala i hibridna računala u toj kategoriji.

Apple radi reklame za iPad s korisnicima Twittera

Ovakav uređaj je dovoljan za pisanje, crtanje i stvaranje dokumenata ili prezentacija. Nema potrebe da imate posla s raznim “Windows problemima”, kao što su primjerice virusi. iPad Pro je vrlo jednostavan za upotrebu, te s njim možete raditi osnovne računalne zadatke, ali ne pokušava biti prijenosno računalo, jer možete raditi s istim ili sličnim aplikacijama kao na iPhoneu, samo što ima veći zaslon.

Tim Cook je na predstavljanju iPad Pro uređaja 2015. godine naglasio kako se tvrtka nada kako će ljudi početi koristiti iPad Pro kao alternativu PC računalu. Smatra kako bi mogao zamijeniti prijenosna, a možda i desktop računala, čak i ako nije na istoj razini kao ovi uređaji. Ovakav fenomen pojavio se na sveučilištima, jer mnogi ljudi ostavljaju teška prijenosna računala koja bi trebali stalno puniti, te se prebacuju na iPad Pro.

Smatram da ako gledate PC, trebali biste se zapitati zašto biste kupili takvo računalo. Ne, stvarno, zašto biste ga kupili? Da, iPad Pro je zamjena za prijenosna i dekstop računala za mnoge korisnike. Počnu ga koristiti i zaključe kako više ne trebaju ništa drugo koristiti, osim svojih telefona.

Najnovije reklame prate isti smjer razmišljanja: pokazuju situacije u kojima je iPad Pro bolje rješenje. Zanimljiv obrat u reklamama je da zapravo koriste prave Twitter poruke u reklamama, ali ne pojavljuju se autori ovih poruka, nego ih glume glumci. Tip reklama je vrlo poznat, jer je sličan formatu koji je Apple koristio u zadnjih 10-20 godina reklama.

Primjer jedne od ovakvih reklama je reklama s početka 2000-ih godina, naziva “Get a Mac”, u kojem je John Long (koji je nedavno “izdao” Apple) glumio Mac računalo, dok je John Hodgman glumio PC računalo. Ljudi smatraju kako ove reklame nikada neće “ostariti”, pa Apple ne može pogriješiti ni s trenutnom kampanjom. Ako uspiju podići slabiju prodaju tableta, a u isto vrijeme preuzmu kupce jeftinijih PC računala, definitivno će biti riječ o vrlo uspješnoj kampanji.

Izvori: 9to5mac i The Verge

Komentiraj