imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Budućnost je ovdje!

Apple je predstavio iPhone X

Apple najbolje pomaže ako imate problem s njihovim proizvodom

Apple najbolje pomaže ako imate problem s njihovim proizvodom


Apple ima najbolju podršku od svih tehnoloških tvrtki, prema anketi Laptop Magazinea. Bolji su od tvrtki kao što su Microsoft, HP, ili Acer, koji je na drugom mjestu.

Kada kupite proizvod, cijena je uvijek vrlo bitna, uz ostale kriterije koje imate, što je obično negativna strana kada je riječ o Appleovim proizvodima. Mogli bismo nabrajati sve argumente zašto MacBook Pro ima cijenu koju ima, ali još uvijek postoji slijedeća činjenica: važno je kakvu uslugu dobijete osim hardvera i softvera koji kupite. Odgovarajuća korisnička podrška je posebno bitna za poslovne korisnike – Apple bi se trebao pozabaviti mojim problemom ako sam kupio njihov proizvod – ali također je važno za individualne korisnike hoće li ih tvrtka odbaciti ili ne.

Apple najbolje pomaže ako imate problem s njihovim proizvodom

Sada nećemo pričati o Apple Care Protection Planu ili posebnim paketima jamstva koje možete kupiti, jer je riječ o posebnom proizvodu koji ćete dodatno platiti. Apple ima i 0-24 call-centar, email podršku, kao i online vodiče na nekoliko jezika koji su dostupni svim kupcima iako nisu kupili dodatno jamstvo. Ove dodatne stvari čine Appleove proizvode pravim premium proizvodima, te stalno privlače korisnike.

Poslovna politika tvrtke u vezi ove teme je ponovno nagrađena: uspjeli su treću godinu za redom doći na sam vrh Laptop Magazine Tech Support Showdown popisa. Analitičari koji rade za časopis poseban su naglasak stavili na online podršku, jer je Apple uspio zasjeniti sve ostale tvrtke u toj kategoriji. Acerova podrška telefonom bila je malo bolja, ali je Apple sveukupno bio bolji, iako je istina kako su druge tvrtke zaostajale svega nekoliko bodova. Nismo uspjeli naći informaciji na temelju čega je Acerova podrška telefonom bila bolja; vidjeli smo kako prosječan poziv u Appleovoj podršci traje 6 minuta, što je poprilično kratko za ovu vrstu poziva.

Apple najbolje pomaže ako imate problem s njihovim proizvodom

Osim toga, moguće je kontaktirati Apple preko Twittera na račun koji su napravili isključivo za ovu svrhu. Analitičari Laptop Magazinea smatraju kako bi Apple mogao bolje rješavati probleme s nekoliko rečenica, umjesto poveznicama na stranice podrške. Vrijeme u kojem trebaju odgovoriti na pitanja je ograničeno, jer podrška radi od 05.00 sati do 20.00 po pacifičkom vremenu.

Ako Apple želi poboljšati svoju podršku, trebali bi osigurati da timovi podrške nauče sve nove funkcije kako bi mogli davati potpuno točne odgovore na pitanja na teme kao što je iCloud Documents. Njihov Twitter račun bi također mogao dijeliti direktne odgovore, umjesto da stavljaju poveznice na stranice koje ih sadrže. Sve u svemu, tvrtka Apple ima najbolju podršku od svih proizvođača prijenosnih računala, što je slučaj već nekoliko godina.

Izvor: Macrumors

Apple Inc. (AAPL)

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple Watch-a.