imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Napokon je stigla prva javna beta verzija iOS-a 12

Hoćete li i vi isprobati beta verziju?

Apple je kupio Netflix svih novina


Apple je službeno objavio jučer da su potpisali ugovor za kupnju Texturea, digitalnog stalka s časopisima koji radi na bazi pretplate.

Bit Texturea je to da korisnici mogu pročitati preko 200 časopisa za fiksnu mjesečnu naknadu (koja trenutno iznosi 9.99 dolara). U osnovi, to je usluga poput Spotifya ili Netflixa, a jedina razlika je u tome što ovdje govorimo o novinama.

Texture nudi široki izbor s imenima poput The New Yorkera, časopisa People, Time, GQ, Fortune ili ELLE. Očito, ako od navedenih časopisa čitate barem dva, onda će vam definitivno biti isplativije pretplatiti se na Texture nego kupovati tiskanu verziju – ako niste sakupljač, to jest. Možda ovaj žanr i nije toliko mrtav.

Kao što je Apple izvijestio o tome u svom Newsroomu, kupili su Texture od glave do pete. Kažu da će svi programeri, članovi Next Issue Medie također preseliti u Cupertino. Next Issue Media – i Texture – su skupa osnovali Condé Nast, Hearst, Meredith, News Corp., Rogers Communications i Time Inc. Čini se da se Apple morao rukovati s mnoštvom ljudi kako bi dobio ugovor.

Zašto je ovo korisno za Apple? – pitanje je jednostavno. Međutim, odgovor je nešto složeniji. S jedne strane, Apple se već nalazi u ovom poslu s Apple Newsom, gdje možete pročitati veliki odabir vijesti treće strane. Stoga im ovaj žanr nije u potpunosti nepoznat. I zašto ne? Uz Apple Music, usluga poput ove bi mogla lako raditi. Google već neko vrijeme prodaje novine na Play Storeu, a Amazon ima vlastiti sustav pretplate. Očito je da bi se Apple trebao pridružiti tom redu.

S druge strane, tu je ova delikatna medijska situacija u SAD-u, koja je od nedavno postala prilično gruba. Postoje lažne vijesti, Facebook manipulacije i politički pritisak na web-stranice koje prenose vijesti. To je opet potvrdilo koliku moć mediji imaju i koliko učinkovito mogu utjecati na ljude kada ih se koristi kao alat. Očito je da Apple nema političkih ambicija, ali malo moći je uvijek korisno kada je riječ o suočavanju s vođama.

Apple je također odabrao Texture kao jednu od najinovativnijih aplikacija u 2016. godini. Nakon kupnje, aplikacija nije uklonjena s App Storea – još – te su i njene verzije za Android, Windows 10 i Amazon Kindle Fire ostale nepromijenjene. Eddy Cue, Appleov potpredsjednik Internetskog softvera i Usluga komentirao je akviziciju:

Predani smo kvalitetnom novinarstvu iz pouzdanih izvora i želimo omogućiti časopisima da nastave proizvoditi predivno dizajnirane i zanimljive priče za korisnike.

Ne bismo to mogli bolje reći.

Izvori: Apple Newsroom, The Verge

Texture još uvijek nije dostupan u našem App Storeu, ali očekujemo da će se broj podržanih zemalja uskoro proširiti. Ali do tada, možete pogledati pregled aplikacije u App Storeu.

iPhone XR

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple... - Klikni ovdje!