imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo iPhone XS Max

Pogledajte kako radi na duže staze!

Apple je i dalje najvrjedniji brend


Prema riječima različitih analitičara, vrijedi više od 200 milijardi dolara. Međutim, ni ostali tech divovi nemaju razloga za žaljenje.

Interbrand je ove godine objavio svoje 19. godišnje izvješće. Izvješće se bavi snagom najvećih brendova na svijetu i njihovom vrijednošću. Postoje tri ključna dijela analize koja čine temelj Interbrandove metode vrednovanja:

Financijska izvedba brendiranih proizvoda ili usluga

Uloga koju brend igra u odlukama o kupnji

Konkurentska snaga brenda i njegova sposobnost da stvori odanost i samim time, održivu potražnju i profit u budućnosti.

Prešavši granicu od 200 milijardi dolara, Apple je prvi, i to po šesti put zaredom. Uzimajući u obzir najnovije financijske rezultate tvrtke, kao i drugu i treću točku na popisu iznad, ne možemo biti iznenađeni. Međutim, taj porast od 16% u odnosu na prošlogodišnje rezultate se čini prilično ogromnim.

Nikakvo iznenađenje nije ni činjenica da se Google nalazi odmah iza Applea, na drugome mjestu, sa svojih 10% rasta. Ali još zabavnija je činjenica da je Amazon završio na trećem mjestu. Tim Jeffa Bezosa je ostvario rast vrijednosti brenda od 56%, što je jedna od najvećih promjena na popisu. Netflix (+45%) i Gucci (+30%) su također ostvarili veliki rast.

Evo brendova koji se nalaze među top 10:

Na području 100 najboljih brendova, automobilsku industriju zastupa 16 članova, a tehnološku industriju predstavlja 13 divova. Ukupna vrijednost brenda svih 100 tvrtki premašuje 2 000 milijardi dolara, što znači procijenjeni rast od 7.7% u odnosu na prošlogodišnje rezultate. Ove brojke su dovoljno visoke kako bi bile nerazumljive svima nama.

Izvor: Interbrand

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple... - Klikni ovdje!