imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo iPhone XS Max

Pogledajte kako radi na duže staze!

AirPods su najveći pobjednik Svjetskog prvenstva


Gotovo se svaki igrač svake države – kada nije igrao na terenu – pojavio noseći AirPods ili Beats slušalice. Vidite? Tako je lako postati službeni sponzor, čak i bez stvarnog sponzorstva.

Svjetsko nogometno prvenstvo je jedan od onih masovnih događaja koji se u gotovo svim državama slave poput državnog praznika, a desetci milijuna ljudi napeto prate događaje iz utakmice u utakmicu (ukupno 3,2 milijarde gledatelja je pratilo SP 2014. godine). Ne čudi da s one tvrtke i kompanije koje se nalaze na dobrim položajima pokušavaju pojaviti kao sponzori na događaju. FIFA, upravno tijelo sporta, bi na ovogodišnjem prvenstvu trebala ostvariti oko 1,6 milijardi dolara prihoda od marketinga. To je prilično učinkovit i skup marketinški alat.

Barem za one kojima je potreban.

Stvar je u tome što je Apple previše cool za korištenje takvih sitničavih alata kako bi promovirali svoje proizvode. Njihovi proizvodi su jednostavno toliko popularni i cool da čak i ne moraju pitati nogometne zvijezde da ih koriste ili nose. Kome treba vjerodostojnija promocija od toga?

Najveći pobjednik ovogodišnjeg SP-a, barem s ovog gledišta, svakako su AirPods, koje su naizgled vrlo popularne među nogometašima, iako ni Beats ne zaostaju. Sumnjate u to? Onda nam dopustite da vam pokažemo nekoliko odličnih fotografija nogometnih zvijezda, a trebali biste potražiti slične elementa.

Neymar Jr. Brazil. AirPods
Guillermo Ochoa. Meksiko. AirPods.
Javier Hernandez. Meksiko. AirPods.
Julian Draxler. Njemačka. AirPods.
Romelu Lukaku. Belgija. Beats.
Jesse Lingard. Engleska. AirPods.
Kyle Walker i Danny Welbeck. Engleska. AirPods.
Marcus Rashford. Engleska. Beats.
Willian Borges da Silva. Brazil. Ističe se od ostalih, s jednostavnim EarPodsima.
Tim Argentine. Miješaju AirPodse i Beats.

Zabavna je činjenica da FIFA ima prilično stroga pravila kada se radi o onome što zovu “marketing iz zasjede”, kada brend plati igračima da nose ili koriste njihove proizvode prije ili tijekom Svjetskog prvenstva, iako ta tvrtka nije platila kako bi postala službeni sponzor Svjetskog prvenstva. Zato bilo koji igrač kojeg vidite da nosi Beats slušalice prije utakmice, na primjer, ima tvrtkin logo prekriven. Na AirPodsima nije prikazan logo, ali je njihov dizajn toliko jedinstven da ih ne možete zamijeniti s drugima.

Izvor: Quartz

Jesi li pročitala/o ovo?

Razvoj Apple Watch-a ide po rasporedu, i očekujemo da ćemo početi s prodajom u travnju. Moja očekivanja su visoka. Koristim ga svaki dan i obožavam ga i ne mogu živjeti bez njega.- Tim Cook

Tijekom današnjeg konferencijskog poziva u vezi prvog fiskalnog kvartala u 2015. godini, Apple-ov CEO Tim Cook je podijelio par novih detalja glede mogućeg datuma izlaska Apple... - Klikni ovdje!